Det händer bara inte mig!

Jaha...
Skulle ni tro mig om jag säger att jag har gipsat på arm?
För det är precis vad jag har varit och gjort nu. Jag blev tvungen att åka in på akutmottagninen på Astrid Lindgrens..
Jag fick rönka (stavning?) den och det visade sig att jag hade fått en spricka i handleden.
Satan vad ont jag hade, men just nu känns det bättre. Jag fick proppa i min fyra alvedoner och något annat, så det la sig rätt bra.
Men ska ha det här i två till tre veckor så det är inte så farligt, men det krockar precis innan Falun cupen, så hoppas att det hinner bli bra innan.

Men nu ska jag duscha så ha det bäst!


 


Kommentarer
Postat av: sofie

ajdå! hur hände det? <3

2009-05-03 @ 12:05:05
URL: http://ssofie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-04 @ 15:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0