Cup den här helgen med...

Imorgon kommer jag att åka på cup i Täby så jag vet inte om jag kommer blogga så mycket den här helgen heller.
Och det kanske blir så att jag sover hos Ida inatt om jag får. Så vet inte om det blir något mer ikväll heller.
Men inget är bestämt än så vi får se.
Men om det inte bli mer blogg idag eller i helgen hoppas jag att ni får en fortsatt trevlig och solig dag/helg, så hörs vi senare i livet!
PussoKram! ♥



FRÅGESTUND IGEN!

Men vi kan göra det lite roligare att starta en ny Frågestund?
Så passa på att ställa frågor nu!
Det avslutas på Måndag säger vi då så att jag hinner att svara på
alla någongång nästa vecka!
Så börja attt ställa frågor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0