Torsdag


Hej allihopa!
Nu kom jag hem och sitter nu i min brorsas rum och lyssnar på  lite musik.
I skolan idag skulle jag ha två redovisningar, en i Engelskan och en i Svenskan.
Men det blev bara svenskan idag. Får väl göra engelskan en annan dag..
Vid kvart över fick jag göra mitt matteprov som jag missade när jag var sjuk, med alla andra som skulle ha omprov i skolan eller nått.
Det gick väl som det gick, men jag missa dem sista som jag inte kunde.
Men jag var nöjd ändå.

Senare? Så ska jag träna och måste väl städa mitt rum!
Som jag skulle ha gjort igår, men hade ingen ork till.. :/
Men vi får väl se om det blir av idag istället.

Nu ska jag titta lite på tv och ta det lugnt innan träningen och så!
Puss på er och ha det bäst!





Jag har ju tappat bort min tele nu som sagt och kan inte lägga in några bilder om dagarna.
Men jag lyckas alltid hitta bilder på min lillebror, visst?
Han gillar att bli fotad kanske, som vissa andra inte tycker....
Jag tillexempel..  :P
Men dom här bilderna hittade jag i min mammas facebook faktiskt.
Så jag tänkte att jag kunde ta dom, för att fylla på bloggen med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0