Tur i oturen!

Hejsan allihopa!
Igår skulle jag åka till min mamma.
Men jag har ju fyllt år, så vi tänkte att vi kunde fira mig med min mormor och gammel-mormor innan vi åkte hem, hos min mormor.
Så vi åkte dit och tog en fika. Och så var det dags för presentöppning...
Första paketet var väldigt stort!
Jag öppnade det först..
Och där i låg en dator! Jag trodde inte på det först innan jag hade öppnat ända in, till att jag hade datorn i famnen och var tvungen att nypa mig själv en extra gång för att vara säker.
Men det var verkligen sant!
Jag blev överlycklig! Och slängde mig över min mamma för att tacka henne!
Och så var det ett paket till. I den låg ett "trådlöst internet modem" eller vad det heter. :P såå det var ju bra!

Men så kommer MENet!

Efter att jag hade laddat den ett tag som kanskse är ganska bra att göra innan man använder den, så skulle vi åka hem och då tänkte jag att jag kunde väl ta ut den och sätta på den en snabbis. Bara för att se hur den ser ut...

Men det skulle jag ju såklart inte ha gjort..

För jag stängde av den mitt i ett "nerladdnings prosses" till själva datorn. Så nästa gång när vi kom hem och jag skulle sätta på den såå..

Gick den inte såklart. Jag hade avslutat någonting, så att datorn inte fick upp programet den behövde eller nått!

Så nu väntar jag bara på att vi ska åka till Elgiganten för att lämna in den och fråga vad som behöver  göras. Så jag får väl inte min dator förns på ett tag. =(

Men om man är Isabelle Karlberg så kan man vara medveten om att sån händer just henne. Så jag får väl skylla mig själv!






Klicka på bilderna för att få dom större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0