Tjollahopp!

Hej allihopa!

Nu sitter jag och dricker världens godaste smoothie! För det är ju jag som har gjort den!
Haha, nej nu ska jag inte vara sån. Men jag har faktiskt gjort en smoothie och den blev faktiska ganska god. (men kanske lite för mycket smak av bananen).

Men idag har jag varit i skolan och haft en vanlig onsdag. Började med tre timmars slöjd/bild. (Jättekul) :D
Och tittade på svenskan på "En komikers uppväxt", som var samma som boken vi tidigare läste. Och den är bra!

Men nu vet inte jag vad jag ska skriva mer, men Mickan kom nyss och ville prata. Men nu ska jag gå och göra läxor.
Hare bäst tills nästa gång!

Det jag använde: A-fil (men det är nog godare med en mild vanillj-yogurt), hallon, banan och lite vanillj socker för att göra den lite sötare.



Och så här blev det! Fin färg vah? och en liten bit skivad kiwi! (mest för att det skulle se lite snyggare ut). :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0