Thihi,



Hellu i stugan!
Igår som jag kanske  inte sa så var jag, Mickan och Melle och tittade på Lydias basketmatch!
Det var jättekul och vi var hos Melle ett tag innan bussen kom, så att vi slapp att sitta ute och frysa i en halv timma.
Så då fick vi lite Turkiskmat tror jag, och det var supergott! =)
+ att hon har världens sötaste lillasyster! :P
Men när vi iallafall skulle hem sen och vi satt på bussen, ville Lydia ha musik. Men jag hade inga batterier och Mickan ville inte störa alla i bussen eller något. Så jag och Lydia började sjunga själva.
Vi började att sjunga någon "barnsång" kommer inte ihåg vilken, men sen började jag att sjunga "So sick- Ne-yo", och den gick jag och sjöng på hela kvällen där efter!
Men på bussen satt väl alla med händerna för öronen när jag satt där och "sjöng för full hals" eller vad man brukar säga.
(Jag har kanske inte den perfekta sång-rösten)
Så jag tror att jag inte var så populär efter ett tag.. :P

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0