Snart sörru..!

Nu är det ju så att jag fyller år på måndag nästa vecka, närmare bestämt den 9 mars.
Och frågan är ju så att... Vad ska jag få av just dig?
Jag är ju inte sån som bara vill ha dyra saker. Varje år får man ju frågan: "Vad önskar du dig?"
Och jag har varje gång inget svar. Jag säger bara: "Jag vet faktiskt inte, blir glad för vad som hels".
Men så är det verkligen. Jag blir glad för vad som helst. Men det är klart att det alltid kommer upp någonting som amn skulle kunna tänka sig att önska...




Älskar verkligen den här parfymen!
Det är en sak jag verkligen önskar mig!



It is what you make it! ♥


Kommentarer
Postat av: sofie

nu behöver du inte skriva it is what you make it efter varje inlägg, jag har gjort en fin liten signatur som kommer längst ner efter varje inlägg:)<3

2009-03-04 @ 16:35:41
URL: http://ssofie.webblogg.se/
Postat av: Bellan here!

Thihi tack tack ännu en gång! =)

Det var jättefin! =) <3

2009-03-04 @ 19:56:35
URL: http://justlikebellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0