"Pimp my wife"


NI har väl sett det här programet "Pimp my ride".
Jaa såklart, men tycker inte ni att dom överdriver lite?
Bam bam bam!
Allt på en gång. Men det är klart... Det heter ju "Pimp my ride", då kanske det inte är menningen att det ska se ut som en vanlig "Volvo v70" men kanske bara flames på. Haha, men förstår ni vad jag menar? :P
Men tycker ändå att det är lite överdrivet kanske?
Om man tittar på dom bilarna kom dom hämtar för att "pimpa". Hur tror du har hänt med den da?
Varför är det säker att den inte kan bli likadan igen? Dom är väl lika dåliga förare för det? Som krockar överallt?
Haha nej jag vet inte men, så tänker jag iaf när jag tittar på det i allafall, som jag gör nu.... :P haha
Men ibland kan det vara ganska roligt faktiskt. :P

Haha, det här var ett väldigt dåligt och ointressant inlägg! Jag vet!
Men det som jag skulle igentligen säga var "Godnatt" för jg lägger mig sent varje dag och orkar inte att du upp på morgorna och är jättetrött i skolan. =(
Så godnatt allihopa så hörs vi imorgon!


Haha det här kallar jag "Pimp my ride" haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0