"piiiip"!


SNACKA OM ATT JAG ÄR SUR JUST NU!!!
Jag kom precis hen från Vällingby, men utan telefon...
Den blev snodd!
Så om ni undrar varför jag inte svarar på sms eller liknande ni som har mitt nummer så fick du svaraet på det nu!'
Jag skulle vilja skrika ut massa saker om den personen som tog den!
Och det värsta av allt, så vet jag vem det var.
Eller...kanska inte riktigt vem personen är, men jag vet hur hon såg ut och jag stod mittemot henne flera gånger!

Men jag orkar inte prata om det nu.


Vaqd har ni gjort idag?

Som sagt har jag varit i vällingby och så har jag bara vartit i skolan.


Men hinner inte skriva mer nu, ska äta.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sofie

hur blev den snodd? Tappade du den eller?

2009-03-25 @ 13:57:00
URL: http://ssofie.webblogg.se/
Postat av: Bellan

på Gina tricot.

Vi la ifrån oss grejerna när vi skulle pröva en tröja och sen råkade jag väl glöma kvar mobilen där.

Men när vi gick tillbaka 10 sek senare var den inte där och den där tjejen kollade på mig konsigt och blev fumlig när jag kom närmre henne...

Det var jättekonstigt med henne och hon börja små spring så fort jag kom närmare henne. :/

2009-03-25 @ 16:51:55
URL: http://justlikebellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0