Onsdag


Hejsan på er alla!
Kom nyss hem från Alex. Och gick på en liten tur med hennes lillebror. (Skit sööt)
Men iaf så sitter jag nu och lyssnar på musik och chattar lite.
Senare ska jag på hockey!
A.I.K vs. Leksand!
Och det blir säkert jätteroligt det med. Hoppas att A.I.K vinner, eller hur!? (a)
Jaaa men det är klart!
Såå det blir spännande.
Idag annars har jag varit i skolan som vanligt och sjöng lite sing star på lunchrasten...
Kikans- "Bra vibrationer blev det!"
(Nej, det är lugnt, ni behöver inte få en bild av det)
Jag skämdes jag med...
´
Men det var trots allt roligt ändå.
Nu ska jag avsluta det här inlägget på något snyggt sätt, för ska gå ner och hjälpa till lite om jag vill ha någon middag idag,
Men jag skriver ett snabbt inlägg när jag kommer hem från hockeyn för att skriva om hur jävlans bra A.I.K är!
Såå Pusshej på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0