Någon bild?



Hej, jag skulle ju vilja ha en systemkamera att ta fina blogg- eller vad som helst, bilder med såklart.
Men nu har inte jag det..
Så jag får nöja mig med min mobilkamera som har 3.2 megapixel. :/
Det tror man kankse inte att man kan ta några fina bilder med?
Men min mamma älskar orkidéer så vi har nästan hela lägenheten full med såna. Så jag hade inte så mycket att göra så jag tog några bilder på en av dom.
Och dom blev ganska bra tycker jag! :P
Men kanske inte världens snyggaste "grafik" eller vad man ska säga. Men ändå, jag få väl nöja mig på det jag har vah?
Så nu när jag ville lägga in någon bild tänkte jag ha två av dom.
Så här är dom:







Så var det! :P
Tycks?
Haha inget speciellt med dom direkt.. :P

It is what you make it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0