Min tisdag


Hej allihopa!
Nu sitter jag hemma hos Malin med Lydia också.
Vi har varit i Vällingby och gjorde simmtestet, men gick runt i centum efteråt också.
Jag köpte en tröja som jag kanske kan ha på mig imorgorgon med min kjol jag köpte igår. =)
Men nu ska vi gå ut och röja lite, så ni får ha det så bra!
PUSS OCH KRAM



Malin, Melle, Lydia och Alex på donken idag!


Alex, jag och Lydia påväg till Malin från bussen.


Alex, Jag och Lydia från bussen.


Malin, Mickan och Lydia i bussen påväg hem.

Det var lite bilder från idag, kanske inte bästa "grafiken".

Kommentarer
Postat av: sofie

aa, gör så. säg bara till så fixar jag.<3

2009-03-31 @ 16:11:56
URL: http://ssofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0