Måndag


Hej allihopa, nu sitter jag vid köksbordet och precis ätit min middag.
Jag kom nyss hem trån en träning. Så jag måste gå och duscha nu tror jag.
Tidigare var jag och Lydia i Vällingby och jag shoppade lite nytt.
Menningen var att jag skulle hitta en bikini till imorgon, men såklart kom jag hem med allt förutom det...
Det blev istället en kjol, ett haldsband, ett par trosor och en vattenfast mascara.
Så det var dagens inköp nsom jag inte fick några bilder på just nu.

Så nu får ni ha det så bra, för nu vet jag inte vad jag ska skriva mer och jag känner att jag inte kan sitta här svettig och äcklig så länge till. Men som sagt sså får ni ha det så bra så hörs vi imorgon hur det gick med simmningen och allt!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0