Lördagsmorgon,


Hej bloggen!
Jag tycker att jag har tjatat ganska mycket om Let's dance nu?
Men för sista gången så vill jag bara skriva att Magnus vann igår. "Tusan", för min del.

Men vi skiter i det, för jag bryde mig inte så mycket.
Vad händer idag da?
Joo, idag om ca. 5 timmar ska jag ha match. Och vi hoppas att det det går bra såklart.
Mer?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag, men vi får se, kanske bara blir att ta det lugnt "för en gångs skull".

Igår satt jag ju och försökte att få ihop till en ny header till min blogg. Men jag vet inte om jag lyckades + att jag aldrig riktigt fatta hur jag skulle få in den. Men jag övar på det!


Vad tycker ni om den här?
Jag tycker att den blev ganska cool, så det kanske blir den jag ska ha senare.
Eftersom att ja´g inte har några bilder på mig själv, för att jag inte har något att ta bilder med just nu så får jag väl fixa en ny senare, ifall någon tycker att jag ska ha bild på mig istället.
Men iallafall, vad tycker ni om den här??
Skriv vad ni tycker, för det är ju lika viktigt att ni tycker att den är fin som vad jag tycker.
Såå SKRIV!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag kan fixa en fin header eller sätta in den du har gjort:) <3

2009-03-28 @ 11:06:03
URL: http://ssofie.webblogg.se/
Postat av: Bellan

Men jag tänkte fixa det andra nedaför också, stilen på överskriften och det..

+ att jag ska fixa så att jag får text på headern.

Men om du vill fixa den så får du gärna göra det när jag är klar. =) <3

2009-03-28 @ 11:14:13
URL: http://justlikebellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0