Kanske lite för tidigt..


Hajsan på er!
Nu sitter jag i bilen och klockan är 06:22..
Jag var hos min mamma i Eskilstuna, och åkte inte hem till Stockholm igår. :/ Så nu var vi tvungna att åka idag på morgonen för att hinna till skolan.
Jag gick upp vid 05:40 och vi åkte 06:09 om man ska vara exakt. :P (a)
Men när jag väl har vaknat så kan jag inte riktigt somna om på ett tag. Är det någon mer än jag som har det så?
Fast om jag väl skulle lägga mig på sidan och försöka att somna om igen tro jag inte att det skulle vara några problem, men bara om jag verkligen försöker. =)

Idag vet jag inte vad som händer, men troligen kommer jag väl sätta mig vid datorn så fort jag kommer hem..
Men vi får se, jag skriver mer senare isåfall!
Ha det bra sålänge, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0