Hemma sjuk..


Hej allihopa!
Nu sitter jag hemma och är sjuk. Tror att det är en jobbig feber jag har fått. =(
Får snyta mig hela tiden och hostar så att jag får ont i hela kroppen. Jag hoppas att det går över snart!

Vet inte vad jag ska göra direkt. Hittills har jag legat i min säng och druckit te med skorpor, och det är ju ganska gott. :P

Men så kommer allt annat ivägen...

HOST* HOST* (hostar)

Nej men nu måste jag gå ner och fylla på min temugg, såå vi hörs senare!


JUSTE!

Hockey matchen igår?!

Den var skit rolig att titta på! Någon som såg den Live?

Och såklart.....VANN VI!

Eller "vi" och "vi" men A.I.K!

5-1 blev det till oss och alla mål var lika snygga som vanligt. Men häftigaste av allt var nog entrén när vi skulle åka in på plan! ( 0:31 i videon)

Dom hade satt upp "borgen" och det kom rök och allting ifrån den, samtidigt som vi sjöng vår nationalsång..

Eller aa.... "Solen stiger över Råsunda", för det är min nationalsång...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0