Fredag


Hej allihopa!
Idag är edt fredag och jag fick vara hemma idag med. :/ Inte så kul..
Men jag hoppas att jag blir bättre ikväll så att jag inte ligger en hel helg i sängen.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Top model som tog slut nu... -.-
Men jag sitter iaf i soffan och tittar på tv. Jag ska nog skriva på min SO-text som jag skulle ha lämnat in för en vecka sen.
(Inte bra) Jag måste börja bry mig lite mer i skolarbetet. Jag pratade med min pappa om det igår kväll. Han tycker att jag bara skiter i skolan och är så uppkäftig hela tiden. :/
Jag kanske är det ?
Och det kommer man inte så långt på... Så jag måste skärpa mig!

Senare vet jag inte vad som händer, men jag skriver mer då.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0