Fredag!


Hej, skönt med fredag vah?
Det tycker verkligen jag. Tycker att det har varit en ganska så tråkig vecka..?
Men med lite helg på det kan det kanske bli lite bättre!


Idag har jag varit i skolan dom timmarna vi har på fredagar. Vi går från 08.10-12.20. Och då hinner vi ha en NO lektion och en mattelektion. Så det är inte så farligt.
Senare vet jag inte vad som händer. Men jag har varit jättetrött idag. Jag somnade faktiskt hemma oss Mickan när hon, Lydia och alex tittade på " Hey Baberiba".. så jag kanske hinner somna innan den händer något roligt?
Men vi får hoppas att jag inte gör det.
Mer?
Joo ikväll är det ju finalen i "Let's dance"!
Någon som ska titta på det?
Jag tro iallafall att jag ska sätta på tv:n då!
Och jag hoppas att Laila Bagge vinner, även om jag inte följde det direkt, men jag tycker att hon är ganska cool.

Så vi får se när vi hörs nästa gång!
Men tillsdess..
Ha det bra! puss

VEM VINNER IKVÄLL?

LAILA BAGGE
eller?
MAGNUS SAMUELSSON?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0