En söndagkväll..


Hej allihopa!
Nu var det ett tag sen jag skrev vah?
Hoppas att ni inte har hunnit dö påvägen... haha :$
Men nu är jag här iaf!
Hur har eran helg varit?
Min har väl varit sådär. Jag har varit sjuk och så blev jag tvungen att göra min SO- uppgift som jag skulle lämnat in för länge sen, som jag kanske skrev där nere..?
Så den här helgen kanske inte har varit den bästa på min sida..

Men nu blev jag klar med min det och ska nu få min första lediga tid på den här helgen... "Jättekul!"
Så vad ska jag hitta på..??
Tv? Datorn? Kolla om någon vill gå ut? Läsa en härlig bok?
Vad skulle ni ha gjort på dom ca. 2 timmarna som är kvar till kvällen en söndagskväll?
Nu vet jag vad jag ska göra!
Färga mitt hår?!
Jag såg hårfärgspacketet nu på mitt skrivbord..!
Såå jag ska gå fråga om jag kan färga håret nu!
Men om jag gör det eller inte får ni veta en annan gång då!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0