Det var ett tag sen!

Ojojoj, jag har verkligen varit dålig på att skriva nu!
Och jag ber om ursäkt för det såklart!

Men iaf: Vad händer?
Jaa, jag skulle nyss ha spelat en match mot Åkersberga, men dem hade inga splare så den blev inställd och vi fick ha en liten träning istället.. :/
Det var synd, men det var roligt ändå. Vi säger att dom var rädda för att möta oss så kanske det känns lite bättre... :P haha
Men annars?
Idag var det också menningen att jag skulle fira min födelsadeg med familjen eftersom att jag fyller år imorgon.... (Kom ihåg att gratta mig!), men det blev inte av, för jag hade inte bjudit in några.. :$
Jag får väl fixa det på ett eller annat sätt en annan gång! =)

Men som sagt fyller jag år imorgon och kommer med lite tur att väckas tidigt med frukost på sägen!
Det tycker jag är jättetrevligt, tycker inte ni?
Jag tycker det iaf och några i min familj börjar klockan sju på morgonen såå vi får väl se hur tidigt det kommer bli den här gången...
Men om det kanske blir vid fem eller nått kanske jag har tur att jag hinner somna om innan jag behöver chilla väg till skolan.

Men det var det för den här gången, men vi hörs kanske lite senare eller imorgon!
Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0