Allmänt test 2


Vilken svordom använder du mest?
F***a
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 5:30 just nu
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? JA
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja..
När var senast någon stötte på dig? Håller inte koll på alla...
Vad åt du till middag senast? Fisk
Kan du vissla? Noppe
Tittade du på tecknat när du var liten? Om jag gjorde!
Äger du några popband t-shirts? Nej men rockbands
När flög du senast? Kommer inte ihåg
Pratar du några andra språk? Naij
Har du gråtit offentligt? Tror inte det?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Yes, i naveln
Vad har du med dig in på bion? Popcorn/godis och något att dricka kanske
Vad har du för väder? Soligt men ändå kylligt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte kommit så långt än
När sov du senast på golvet? Ingen aning
Vilken är din favorit drink? Dricker inte så mycker sånt än
Gillar du din boendesituation? Det veror på hur man ser det..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Olika
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, men det kommer
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15! den ända födelsedagen jag har längtat till!
Tror du på liv på andra planeter? Inget jag direkt har tänkt på
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Varför just jag?!"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det skulle vara härligt
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas! Så skulle aldrig tacka nej till en kram!
Äger du en digitalkamera? Japp, men med spruken skärm :/
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kommer inte riktigt ihåg vilken, men jag har
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem det är.. :P
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nejnej
Är du mörkrädd? I skogen
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, mobil och mobil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0