Blogg...

Nu har jag bestämt att jag vill ha en egen blogg!
jag kommer ha den här bloggen tror jag, för jag kommer inte på något namn. :/
Men om ni kan komma på ett bra blogg-namn till mig kan  ni väl bara säga till!

Idag är det ju fettisdag och då man ska äta semlor.
Hemgjorde som köpta. Hämgjorda om jag får välja! :P
Själv har jag inte ätit någon än, men vi får se om min mamma kommer med några på vägen hem.
Jag är inte så jätteförtjust i semlor. Men man äter dem bara en gång om året ungefär.
Så den går ju ner oftast.

Just nu sitter jag ensam hemma med en mugg varm choklad och tittar på tv och har msn uppe.
Jag hoppas att jag kanske kan få hjälp med designen snart, men jag har tålamod att vänta så att det blir bra! =)

It is what you make it! ♥





Haha ser det inte ganska gott ut iallafall! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0