Lite shoppping

Hejsan allihopa!
Jag kom nyss hem från stan. Shoppade lite nytt. Jag skulle köpa en jacka och ett par jeans hade jag bestämt.
Ett par snygga jeans hittade inte, eller hitta och hitta, men inga som jag tyckte var å pris värda.
Men en jacka hittade jag!
Det blev en skin jacka från Cubus för 499 ;-
Man får ju vad man betalar för, som man brukar säga. :P
Det kanske inte är i bästa kvalité, men om den skulle gå sönder så är  det inte så dyrt för mig att köpa ny. =)
Jag köpte massa andra små saker också, smycken och topp m.m.
Kan inte lägga upp några bilder på det idag, men på måndag kommer en "Dagens outfit" såå kolla in då.

Men nu sitter jag och kollar på tv och kollar runt lite här på datan. Såå vi hörs kanske lite senare i livet.. :P

It is what you make it! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0