Hmm

Jag fattar inte!!
Har bara suttit i min soffa nu hela dagen!
Jag tror att jag håller på att bli sjuk!
Jag är trött, äter inte lika mycket som jag brukar (och det är mycket! :P )
Haha, nej men jag är hängig. =(
orkar typ inte göra någonting. Har inget att göra här heller men...
Jag är ju i Eskilstuna nu hos min mamma, och jag har inte hunnit träffa så många roliga människor.
Och så är jag ensam hemma på dagarna. :/

Men det är klart jag har ju min hund här! =) världens gulligaste. Eller min och min men nästan iaf.

Fast hon är inte så rolig hon heller, hon vågar inte gå på vårat golv här hemma, så hon ligger bara i sin korg och sover om dagrna om man inte tar upp henne och gossar med henne i soffan. (men det är ju en stor skillnad)


Men det är alltid så med mig. På loven har jag aldrig något att göra!

Alla är bortresta och sin egen familj tycker att det är skönt att bara ta det lungt hemma.

Ibland tycker jag att deet är roligt med vanliga vardagar, skola och sånt.

Men man har ju något att sysselsätta sig på dagarna med. Är det bara jag som tycker det? Jag kanske är ensam om det?

Jag vet inte, men jag tycker faktiska det.  ´
Nej, men jag ska inte vara en sån trååkig  långvarig person som skriver så långa inlägg hela tiden. Byebye!

It is what you make it! ♥


 


Kommentarer
Postat av: emma

svar:

tack så mycket! :)

2009-02-24 @ 21:04:08
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0