Godis till frukost?

Usch, vad jag är onyttig!
Igår hämtade ju vi min lillasyster som har kommit för att hälsa på. Så imorse var hon i full igång och lekte med hunden.
Och så kom kom min lillebror här på morgonen. (Om ni undrar så har jag 5 syskon, 2 hos min pappa och två hos min mamma och min storebror som är min ända "helsyskon" eller vad man ska kalla det.)
Och vad tror ni att mina småsyskon har med sig om inte...GODIS! -.-

Så jag har nu sittit den här morgonen och ätit godis, det blev som min frukost..
Inte så bra...Men nu ska jag nog gå och äta lite "riktig" frukost!

It is what you make it! ♥


Kommentarer
Postat av: sofie

rubriken är lite stor och därför i alla fall på min dator så blir det cp med för lång rubrik:)<3

2009-02-28 @ 10:35:58
URL: http://ssofie.webblogg.se/
Postat av: Bellan

Hehe, aa jag vet men jag ska försöka göra kortare rubriker kanske... :P <3

2009-02-28 @ 11:00:21
URL: http://justlikebellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0