Fredag

Hejsan, idag kom jag upp liiite tidigare än vad jag gjorde igår. Jag gick och la mig vid fem den här gången och gick upp vid elva tror jag.
Jag måste nog börja att lägga mig i tid snart tror jag, för annars vänder jag på dygnet när jag ska börja skolan igen.

Idag kommer min lillasyster med flyget senare ikväll. Kanske ska möta henne och sen åka hem till pappa. Men jag vet inte än, kanske vore kul om jag kunde vara med henne några dagar när hon ändå är här, men men vi får se.

Nu sitter jag i soffan igen och slog på datorn snabbt för att skriva ett inlägg. Men jag ska snart gå och äta lite frukost som jag inte har hunnit med ännu.


Men ha det bra så länge så hörs vi kanske lite senare. Glöm inte att svara på veckans fråga!
Tack på förhand.

It is what you make it! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0