Söderköping..

Sen klockan sju imorse har jag suttit i bilen nästan.
Jag gick upp vid halv sju, och fick sminka och fixa mig i bilen. Min mamma skulle ha något möte eller vad det var i Söderköping, så jag har varit där till nu.
Just nu sitter vi i bilen påväg hem om vi inte ska stanna vid något köpcentrum eller något, för jag vill köpa ett par nya jeans snart!
Jag gick runt lite i Söderköpning medans hon hade sitt möte. Det tog kanske 15 min så hade jag sett det jag ville se där.
Detr var ju inte så mycket. Jag gick in i en "Outlett 210"  tror jag att det hette. Det fanns ganska mycket där, jeans, snygga tröjor, skor och väskor.
Jag tycker att det känns som att jag inte har några kläder alls även om min garderob håller på att sväma över.
Så jag vill ha nytt hela tiden. (men man måste ju ha pengar till det också).
Det är nog mitt störsa problem. Så fort jag får pengar så shoppar jag upp dom. Så jag måste lära mig att spara minnst halva min månadspeng som jag får, så att jag står där utan pengar någon dag när jag behöver dom som mest! ;O
Men så gick jag in på fler små butiker som låg där. Men hitta inte direktt något i min stil.

Jag vet inte riktigt vad som händer senare ikväll, men kan väl skriva något isåfall.
Hoppas annars att alla mår bra och har haft en härlig dag!

It is what you make it! ♥


Kommentarer
Postat av: lina tholin @

mohaha ja har typ också vart där :> <3

2009-02-26 @ 00:58:55
URL: http://llaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0