Död fisk!

Shajse!
Gissa när jag vaknade idag!?

Om du gissade på halv två ungefär så hade du rätt!
För det gjorde jag..! ;O
Jag satt och pratade med Mickan till halv fyra igår kväll eller morse om ni säger så.
Men jag tror att Mickan somnade emellan, för då glömde jag bort att hon satt i telefonen.
Och sen när jag frågade om hon var kvar hörde man ett trött svagt -"njaa", såå jag tror hon var ganska trött eller sov.

Haha sånt kan hända. :P
Men nu sitter jag med mjukiskläder och äter en väldigt sen frukost.
Lite frallor och flingor blev det, orkade inte göra ordning en riktig lunch som det kanske igentligen ska vara nu. :P

Senare idag vet jag inte vad som händer, tänkte åka till Stockolm pga. träning men jag sket i det. :/
Men jag kanske skriver lite mer senare kanske.
Hare bra!

It is what you make it! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0