Ännu en blogg!

Hej, nu har jag en ny och egen blogg igen!
Jag har ju bloggen www.rosapantarna.blogg.se med Mickan som jag självklart kommer fortsätta att skriva i! =)
Men jag ville ha en egen blogg också, lite mer personlig blogg.
Men kolla in den också när du är klar här, och kommentera! ;D

Jaha nähä, det blev www.justlikebellan.blogg.se, vad sägs?
Var inte rädda för att kommentera! ;D
Jag tycker att det är ett rätt "coolt" namn ändå. Men men, alla tycker ju olika, och det är helt okej. =)

Jag tänker skriva VARJE dag, eller kan jag kanske inte lova, men om jag inte har något som förstör löftet så är det ett undantag, men ska ändå försöka! =)

Tryck på länken: www.rosapantrarna.blogg.se om ni vill veta vad jag har gjort idag, för hinner inte skriva det här just nu.
Men vi hörs imorgon eller senare.
Pussokram // Bellan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0