Torsdag 9/4


God morgon allihopa!
Har ni sovit gott?
Haha, det har jag gjort och utan att vaknat av min "navel". Jag har precis ståt i duschen och tvättat av den.
Jag måste tvätta den varje morgon och kväll. Han som gjorde den på mig sa att jag skulle få stryk om två veckor när jag ska dit igen om han ser att jag har slarvat med det. (Haha)
Aja, men jag ska skönta mig!


Sitter nu och dricker en kopp med varm choklad då jag fick några snygga bilder med min mammas kamera..
Så jag hoppas inte att ni har något emot att jag lägger in dem här nedanför...

Snart vid ungefär 12.00 kommer vi att ha en visning p våran lägenhet. Så jag och min syster kanske går ner på stan sålänge. Men vi får se.

Jag återkommer om det är något. Men nu ska jag fortsätta att äta min frukost och fundera över det kommande dagen.
Sååå puss o kram på er!





Haha blir du inte lite sugen?
Gör iordning en kopp till dig vettja! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0