Tisdag

Godmorgon allihopa, sovit gott?
Jag har frysit men annars sovit gott.


Idag klockan 09:30 ska jag till tandläkaren -.- så jag kommer inte börja skolan idag förns över tio någonting.
Men det blir ändå ingen sovmorgon för mig, klockan är 06:48 nu och jag är redan uppe.
Jag tar god tidd på mig på morgorna. Men ändå kommer jag sent ibland. Jag tänker att jag har så gott om tid, men dwn tiden hinner snabbt rinna iväg när jag gör mig iordning.

Jaha nähä, som sagt ska jag till tandläkaren på morgonen. Senare vet jag inte vad som händer, men då återkommer jag isåfall!
PussoKram


Kommentarer
Postat av: Bulle

Är du 95a?

2009-04-15 @ 08:06:24
Postat av: Bellan

Japp, im 95a ;O

2009-04-15 @ 16:50:50
URL: http://justlikebellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0