Test när man har tråk?


Nu fick jag plöstligt jättetråkigt!
Ingen som vill lura mig lite nu när det är 1 april?
Nej, såklart inte, så jag har tråkigt!
Men jag kollade in Sofies blogg nyss och tittade ett test. Det är nog det bästa om man har tråkigt...?
+ att ni läsare får lite mer koll på mig om ni är intresserade..

Hur bortskämd är du?

Jag har en:
[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Styvmamma
[x] Styvpappa
[x] Styvsyskon
[x] Bror
[x] Syster
[ ] Systerson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] Hot tub
[x] gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 13

[ ] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[x] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[x] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[x] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[x] nintendo ds

TOTAL: 9

[ ] Poker-bord
[x] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[x] pingisbord
[ ] Fooseball

TOTAL: 3

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 3

[ ] Jobb/ sommarjobb
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera

TOTAL: 4

[ ] Skoter/motorcykel/bil/moped/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[x] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTAL: 5

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit i Västindien
[x] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 5

[x] Föräldrarna har bil
[x] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil

TOTAL: 2

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[x] egen laptop
[x] egen dator

TOTALT: 4

TOTAL SUMMA: 48

1-22 = Ghetto-kid

23-32 = vanlig

32-40=rik brat

41+ = uppeklassens snobb

"Uppeklassens snobb" ?
Är jag kanske bortskämd liten snorunge?
Haha nej men min mamma säger att jag har väldigt mycket saker och får ganska mycket saker av folk, men huvudsaken är att jag inte är uppkäftig mot alla som jag få saker av och att jag inte tjatar till mig sakerna. För det mesta får jag ju utav min familj och vänner. Så jag vet inte om jag ska kallla mig bortskämd eller inte...
Hur ser ni mig som..?



Haha redigerade den är bilden i min telefon trök på en "efekt" som heter "solarisera" och då ´blev jag blond och lite brunare..
Haha kanske skulle passa?
Eller inte... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0