Svar på frågor

Hej, blev lite överraskad att jag hade fått frågor på inlägget "Eller...".

Jag hade inte direkt börjat med "Frågestunden", utan bara frågat om jag skulle ha den...

Men om ni ändå har frågat kanske jag kan svara på dem frågorna som "någon" har ställt. Men vissa svar kanske inte gör det här så seriöst...

Men jag kan försöka att svara på dem flesta..



Postat av: Anonym

är du oskuld?
kär i nån, vem?
hur många har du strulat med?

2009-04-12 @ 14:53:55

Svar: Om jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte oskuld... Jag vet inte riktigt om jag är kär i någon så, men visst är det klart att jag gillar någon...



Postat av: shirre

vad vare som fick dig att börja med innebandy? :D<3

2009-04-12 @ 15:16:09
URL: http://bengalenspimp.blogg.se/

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt vad som egentligen fick mig att börja, utan jag testa mig fram och fick upp mitt intresse mer och mer. =)



Postat av: shirre (igen)

hur mycket brukar du få av ditt barnbedrag? :)

2009-04-12 @ 16:49:15
URL: http://bengalenspimp.blogg.se/

Svar: Jag får 750 kr av mitt barnbidrag varje månad.



Postat av: Anonym

Har du rökt ?
Är du bra kompis med emil anton och micke ?
Är det sant att nathalie och emil är på g ?
Anser du att du är snygg ?
Vad tycker du om fjortisar ?

2009-04-12 @ 20:32:58

Svar: JA jag har testat att röka. Haha vilken fråga, jag kan inte säga att jag är direkt bra kompisar med dem, för jag är inte speciellt mycket med dem... Men visst är dem  grymt schyssta ;D. 
Haha den frågan får dem nog svara på själva.
Den frågan fastnar jag alltid på.. Om jag anser att jag är snygg.. Jag tycker ju inte direkt att jag ser så jättebra ut, det finns mycket som jag inte är nöjd med, men jag är nöjd med den jag är även om jag inte har världens bästa självförtroende.
Haha vad jag tycker om fjortisar?
Jag kan faktiskt erkänna att jag tycker att jag är lite fjortis.. Eller "Wb" eller vad ni säger. Jag bryr mig inte så mycket om andra säger att jag åär det eller inte. Jag står för vem jag är och jag respekterar alla andra hur dem är.


 
Postat av: Anonym

har du druckit?
om...
varit packad?
dricker du ofta?

2009-04-12 @ 21:30:06

Svar: JA jag har druckit. Men jag har inte blivit direkt "packad". Jag dricker inte så ofta heller, men jag det beror på hur man menar med "ofta". Jag dricker ju inte varje helg eller så, men jag dricker aldrig mycket ute.



Postat av: lina tholin

hello my cutiepie :o

Har du bra självförtroende ? (klart va ?!)
Favorit drcyk?
favorit mat ?
favorit klädsel ? :)

2009-04-12 @ 22:43:03
URL: http://linaojosefin.blogg.se/

Svar: Nej jag kan inte säga att jag har bra självförtroende. Min favoritdryck är nog... Cola zero :P
Och min favoritmat är Tacos.
Klädsel? Det beror på om du menar till vardags? Men jag älskar att ha tights/leggins med någon snygg tröja/tunika.


Ja..
Det var det!
Vissa svar kanske jag inte skulle svarat på.. Men men, jag sa faktiskt att ni fick fråga vad ni ville.. Inte sant?
Så det får jag ta ifall det kommer komma upp något sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0