Onsdagen


Halojs allihopa!
Idag är det onsdag och en ny dag att upptäcka. Haha nej men idag kommer min lillasyster och hälsar på från Luleå.
Så vi ska åka och hämta henne på Arlanda senare.
Om jag har lite tur så kanske min mamma kan följa med mig till  peircingstället..
Japp, jag ska peirca naveln!
Eller jaqg hoppas på att  jag får göra det idag. Jag sa att jag skulle göra det innan skolan börjar till min mamma.
Och då sa hon att vi kunde kolla på det idag.
Sist när vi gick in på ett ställe där dem gjorde peircingar, tyckte jag att killen som skulle göra det på mig var "läskig", han skrämde mig när han prata. Så mjag sket i det.
Men jag kanske ska göra det idag istället!
Fast jag ska inte hoppas på för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0