Nytt inköp

Hejsan allihopa!
Efter skolan följde Lydia, Mickan och Alex med mig till "Hi:Sport" som inte alls ligger lågt från skolan, för att titta på nya innebandy skor til mig.

Men som sagt, när jag ska köpa någonting så kommer jag inte ut från butiken med det jag skulle ha.
Så nu när jag skulle komma ut med ett par nya skor kom jag ut med en ny innebandy klubba istället för 249;- (REA!)
Jag kände att jag inte ville lägga mina pengar på nya skor, men en ny klubba räckte dem super till.
Jag tycker faktiskt att den var rätt cool.. Den var lilaglittrig.. (Den var faktiskt snygg :P )
Så nu har jag en extra klubba men inga skor som jag vill ha. För jag tänker inte ha min knall GULA skor på cupen i helgen! ABSOLUT INTE!
Men om jag känner mig rätt så kommer jag ha det iallafall. Men jag hoppas på att jag hittar några tillsdess!


Jag fick tyvärr inte till någon bra bild på den jag köpte men den här är nästan exakt en sån, men min lila.
och dessutom lite glittrig.. :P

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad heter din text stil? ;) <3

2009-04-22 @ 22:52:09
URL: http://nathalije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0