Negativ!

FYFAN!
Ursäkta språket, men herregud!
Vad ska jag göra? Jag har världens tråkigaste design, skriver inte om någon intressant.. kan väl rabbla upp massa saker!
Jag kollade igenom min blogg lite och kollade på massa andra bloggar, och insåg "tillslut" kanske några tänker, att min blogg rent utsagt SUGER!
Jag funderar på att göra en ny blogg och helt enkelt börja om på nytt?
Det kanske skulle bli bättre, eller tror ni att man kan börja om på nytt på samma blogg, och få den bättre?
Och mitt namn da!
Justlikebellan liksom..(!)
Aja, om jag vill få den här bloggen seriös och bättre kanske jag ska skita i namnet och bara köra på!
Så från och med nu ska jag försöka komma på hur jag ska göra får att få min blogg bättre!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är ju super vafan!

2009-04-20 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0