"Mickan flyttar in"

Haha rubriken blev väl lyckad? ;D
Men iaf så ska Mickan sova över hos mig i natt. vi har laddat med godis och har nyss satt på en film. "Temptation Isalnd".
Har sett den innan men Mickan tycker att killen i filmen är snygg, haha så vi ska kolla in honom extra mycket.
Vet inte riktigt när vi kommer slockna idag, men om det är något jag vill berätta så....ÅTERKOMMER JAG!





Juste, när vi kom hem till mig låg det ett kuvert till mig från Veckorevyn.
Jag öppnade det och det var ett kor i det som man skulle andvända till något, men jag vet inte riktigt till vad än.
Jag måste läsa igenom det först. (Någon annan såm har fått det och vet vad den är till).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0