Lov!


Hejsan bloggen!
ÄNTLIGEN är det lov!
Det känns nästan som att det är sommarlov om man tittar på vädret. Och det är ju synd att det inte var det också.
Men det är ändå lov och jag kan bara njuta av det.
Jag ska snart åka till min mamma, har packat klart och ställt allt i hallen.
Så då tänkte jag att jag ändå kunde satta mig ner och skriva ett litet inlägg.
Jag kommer att vara hos henne hela lovet, så kommer tyvärr inte att ha "tillgång" till alla mina underbara vänner. Men jag får väl nöja mig med min familj för en gångs skull. Det kanske inte är så dumt iallafall..
Jag vet inte riktigt om det händer något speciellt på lovet. Vad ska ni andra göra?

Vad brukar ni göra på lov? För mig blir det oftast att man hamnar framför tv:n eller datan. Men nu vill jag verkligen inte göra det!

Så har ni något tips på vad man kan göra?

Säg gärna till!


Nej, men nu måste jag göra mig iordning!

Men kan skriva något när jag sitter i bilen sen. Ha det bäst så hörs vi senare!









Det här är några bilder jag tog från båten påväg till landet förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0