Lördagsmorgon


Hej allihopa!
Nu sitter man här en lördagsmorgon och försöker att komma på vad man ska hitta på en sån vacker dag som idag.

Jag tro jag och min mamma ska åkta till Mariefred och träffa några och ta en fika eller nått någonstans.
Det låter ju kanske trevligt. Men om vi gör det eller inte e frågan. Min mamma brukar alltid komma på en bortförklaring sen när hon inte ha någon ork. Haha nej men nu ska jag inte vara sån, men jag hoppas att vi kommer åka iväg och hitta på något snart.

Vad ska ni andra göra idag? 

.

Redigerade bilden som jag tidigare la in. =)

Kommentarer
Postat av: lina tholin

shiiit va söt du e bellbaby!

I miiss you !

2009-04-05 @ 01:13:02
URL: http://linaojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0