Kvällen börjar närma sig mot sitt slut..

Hej ingen allihopa!
Sitter nu här igen och har precis kommit hem.
Jag, Molly, Ida, Tilda och Mickan var i Hässelby IP under kvällen och kollade på brasan.
Jennifer var med en stund men gick sedan iväg någonstans, så det var synd.

Vi kollade på brasan och gick runt lite och tog lotter innan vi gick hem til Tilda för att alla på IP hade gått hem.
Hemma hos henne drack vi lite 7up och åt lite onyttigt. Men jag skulle vara hemma vid elva så hann inte vara där så länge.

Men nu sitter jag här iallafall som sagt och har laddat med lite bilder från idag. Bara lite. Men enjoy med det jag har så hörs vi en annan gång! PUSS


Jag och Tilda i väntan på bussen- Hon är både snygg och begåvad...



Jag och Ida


Och jag sa lite. Jag kanske kan snå några bilder från Molly någon gång om jag har tur. :P
Men nu får ni ha det så bra, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0