Kommer inte bli så mycket bloggande på några dagar..

Japp, så är det!
Jag kommer att åka på Cup med laget i morgon och vi kommer hem på lärdagkväll. Bara så att ni är medvetna om att det inte kommer bli mycket bloggande i två-tre dagar. Men jag får väl passa på idag då att skriva lite extra mycket!

Nu sitter jag iallafall hemma i min säng och kom precis hem från skolan.
Innan jag gick hem idag hade jag ett spanskaprov, och det gick väl så där tycker jag. Jag fyllde inte i allt, men det mesta.
Jag hade även engelskaprov idag... Det gick väl sådär det med, men jag gjorde så gott jag kunde och det blev som det blev.

Snart ska jag på träning och hoppas på att jag kanske hinner att skriva mer då, för nu ska jag gå ner och ta något nyttigt mellanmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0