iM IN LOVE..

...whit clothers!

Jag älskar verkligen kläder, väskor m.m!
Och det bästa av allt...SHOPPA!
Jag vill inte ens veta antalet väskor jag har och alla mina kläder får ligga på min säng, lådor eller på min byrobänk för att dem inte får plats i min garderob. Jag tror att jag måste rensa bland mina kläder/väskor, för säkert hälften av allt andvänder jag inte.
För om man gör det och slänger bort hälften så ha men ju plats för att gå ut på stan och shoppa lite nytt!
Och jag har hittat en ny "en av" favoritbutik! Nämligen TOPSHOP!
Jag hade ju skrivvit tidigare om att jaf hade hittat snygga pyamaser där? Och nu var jag inne på deras hemsida igen och hittade massa annat kul!



Såå nu hoppas jag på att jag får tid att rensa min garderob....

Kommentarer
Postat av: Rita ♥

Vad mycket fint du hittat från Topshop! :) Det är verkligen en bra butik.

2009-04-30 @ 09:58:47
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0