Im back in town!

Tjaa allihopa!
Jag är tillbaka, saknat mig?
Aa jag vet men det är över nu. :P

Haha nej men igår kom jag hem vid tio, men var för trött för att sätta på datorn.
Cupen tycker jag var väldigt rolig, det var ju min försa också, så det kanske inte var så konstigt. Jag gjorde även mitt första mål!
Jag blev jätteglad. Men ni vill inte veta vad "slutresultatet" blev.. Men huvudsaken var ju att vi skulle ha kul, och det tro jag att vi alla hade, jag hade det iallafall!

Idag vet jag inte vad som väntar sig. Måste städa mitt rum IGEN. -.-
Det är nästan så att jag måste städa mitt rum två gånger i veckan för att jag ska få det helt städat.
Så fort jag har städat klart ena gången så drar jag fram allting igen!
Men nu ska jag "försöka" att hålla det städat efter den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0