Haha onödigt och konstigt inlägg blev det nu!

Nej men nju får jag faktiskt skärpa mig på riktigt!
Jag skriver ju nästan ingenting längre!


NU ska jag skriva och fortsätta med det!
Nu ligger jag i sängen igen och är ny duschad. Har inte gjort så mycket idag men har haft en vanlig Torsdag.
Imorgon är det Fredag och den här helgen ska jag vara hon min pappa, så jag kanske kan vara med någon/några vänner för en gångs skull (om någon vill vara med mig..) Haha nej men jag har möjligheten iallafall..

Men måste också nog plugga lite över helgen på en SO uppgift jag och några i min klass skulle göra idag. Men jag och en annan tjej (Anna) missförstod tygligen vår uppgift i arbetet, så vi fick redovisa det på Tisdag istället..


STOP!

VEM VILL EGENTLIGEN VETA DET HÄR JAG HAR SKRIVIT OM PRECIS? Vem är ens intresserad att en redovisning jag ska göra eller sånt..?

När jag tänker efter så är det ingen som pallar läsa om det? Eller gör det det?

Nej jag vet inte, och det är därför jag frågar..

Men eftersom att det här är min blogg så kanske jag kan skriva om det iaf..?

Jag bara fick upp den tanken nu när jag hade tänkt att fortsätta skriva om det där. Men det kanske är någon som vill läsa om mina skoldagar??

Aja jag blev förvirrad och trött, ska nog gå och lägga mig nu. godnatt allihopa så hörs vi imorgon! Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0