Gud vad dålig jag har "blivit" på det här!

Det känns som att jag inte skriver någonting längre!?
MÅSTE SKÄRPA MIG!


Aja, nu har jag gjort klart min engelska om U.S.A, det blev om frihetsgudinnan..
Det var väl spännande? Nej men iaf, hon blev det. Så det ska jag redovisa imorgon.
Gick på det där mötet trots allt. Men det var intressant och roligt... Trodde jag aldrig att det skulle vara. Men men jag ångrar inte att jag gick på det iallafall. =)

Snart ska jag nog gå ner óch titta lite på tv, eller bara borsta mina tänder och gå och lägga mig.
Jag är så trött på morgonarna, och det är inte bra, så jag måste börja att lägga mig i tid!

Så jag säger hejdå och gott natt för idag och vi hörs imorgon!
Pusshej!



Lite cool blev den väl? (a)

Kommentarer
Postat av: lina tholin

jaa grym ! :)

2009-04-16 @ 15:56:49
URL: http://linaojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0