God morgon!

God morgon allihop!
Idag är det Söndag och troligen ingen speciell dag så att man inte kan shoppa.
Så idag om butikerna är öppna ska jag kolla om jag hittar något. Jag brukar oftast shoppa runt 3 gånger i veckan. Så nu när det har gått en vecka och jag inte har shoppat nått, känner jag att jag vill göra det idag.

Som jag har kanske skrivit förut i bloggen, så har jag ganska svår att spara pengar...
Jag shoppar och handlar upp allt så fort jag får dem. Men jag ska inte säga alltid men oftast.
Det finns så mycket man vill ha hella tiden. Men det gäller ju också att man har råd med det också. Och det har jag ju. Oftast...
Men jag tänkte iallafall ta mig en tur nere på stan idag.
Vad ska ni andra göra näst sista dagen på lovet? Eller vissa har faktiskt lov den här veckan som kommer. Och såklart ska ni ha en härlig dag i början på lovet! =)

Men jag ska göra mig iordning nu, så ni får ha en underbar dag så hörs vi senare!
PussoKram




Himmlen igår vid åtta tiden.
Tycker att den var ganska cool..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0