En av många saker..

Vet inte hur mycket bloggande det kommer att bli. Känns inte riktigt som att jag har tid till det.
Pluggandet, tränanandet och det. Men jag försöker så gott det går!

Sitter nu i min säng och måste någ ta upp min Spanska- men även engeskabok. Imorgon har jag adverb och adjektiv i engelska som jag ska kunna och lite fler ord i spanskan.
Jag suger verkligen på spanska!
Jag fattar ingenting!
Det känns som att jag försöker och försöker, men ingenting fastnar!
Det stör jag mit verkligen på. Och min spanskalärare frågar mig hela tiden hur vi ska göra för att jag ska lära mig någonting, men jag har har alldig något vettigt svar...

Men det finns tusen andra saker jag förstår mig på och vet...

... och en av dom är att jag verkligen gillar den här sporten!

(Jag igår påväg till träningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0