Det blev en lååång fredag,

Hej allihopa!
Det blev ett litet sent inlägg nu.
Jag kom precis hem från Sofie och är super trött!
Idag har jag och tjejerna varit och grillat vid allmäna badet, och det blev faktiskt roligt trots allt..
Nej men det är klart att det skulle bli roligt, men det hände lite saker på vägen när vi skulle hem, att det blev lite rörigt, men det blev bra.
Så jag, Alex och Sofie gickk hem till Sofie en stund från nio typ. Det var meningen att det skulle bli lite film, men vi köpte med oss en Ben&Jerry och satt till slut och häckade framför datan i några timmar. :P

Men nu sitter jag här som sagt och ska alldeles strax gå och lägga mig. Men innan så tänkte jag bjuda på lite bilder från grillningen idag!


Shirin och jag- Titta men inte röra!


Oupps!


Shirin, Mickan, Jag och Sofie på bryggan.


Shirin, Jag och Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0